Často kladené otázky / FAQ


Kde na letisku stretnem vodiča?

Na väčšine letísk bude na Vás vodič čakať v príletovej hale, držiac ceduľu s Vašim menom. Viac informácií o presnom mieste stretnutia budú zaslané e-mailom, pár dní pred vaším príchodom.

Čo v prípade, keď vodiča nemôžem nájsť?

V prípade, ak nemôžete nájsť vodiča, volajte naše pohotovostné číslo, ktoré je Vám k dispozícií 24/7 a budete nasmerovaný na miesto stretnutia. Naše 24/7 pohotovostné číslo Vám bude zaslané e-mailom niekoľko dní pred príchodom, spolu s informáciou o mieste stretnutia.

Čo sa stane, keď je môj let zmeškaný alebo zrušený?

Všetky lety sú monitorované, aby sme mali prehľad o ich prípadnom meškaní a aby sme zaistili, že vodič bude na Vás čakať v správny čas. V prípade, že má Vaše lietadlo meškanie, Vaša rezervácia bude automaticky aktualizovaná na čas príchodu svojho letu. Pokiaľ bude let zrušený zo strany leteckej spoločnosti, bude zrušená aj Vaša rezervácia a pokiaľ nenahlásite čas náhradného alebo ďalšieho letu, budú Vám peniaze vrátené.  

Môžem zrušiť alebo vykonať zmeny v rezervácii?

Môžete zrušiť alebo vykonať zmeny v rezervácii, pokým sa vodič nenachádza na mieste stretnutia. Až do 48 hodín pred dátumom vášho príchodu: e-mailom. Počas 48 dní pred dátumom príchodu: iba telefonicky. (Budete musieť zavolať priamo na pohotovostné číslo 24/7 uvedené v potvrdení.) Viac podrobností a storno podmienky nájdete v našich Všeobecných podmienkach.

Ako dlho bude vodič čakať na nás v prípade potreby preclenia, imigračných formalít alebo reklamácie batožiny?

Vodič bude zvyčajne čaká až 60 minút po pristátí lietadla pred vykonaním šetrenia a volania na číslo telefónu, ktoré máte k dispozícii. Po uplynutí tejto doby, a ak nie je cestujúcim nič oznámené, vodič opustí letisko. Ak ste v omeškaní s clami, imigráciou, čakaním na batožinu alebo na stratenú batožinu, zavolajte prosím na pohotovostné číslo uvedené v pokynoch, aby sme zabezpečili, že Vás vodič bude čakať.

Poskytujete detské sedačky?

Detské a dojčenské sedačky sú k dispozícii zadarmo. Pri žiadosti o detskú sedačku, prosím uveďte vek detí.

Je cena za osobu alebo za vozidlo?

V súčasnosti poskytujeme iba súkromné transfery. Uvedené ceny sú za vozidlo a nie za osobu.

Aký je rozdiel medzi shuttle a privátnou prepravou?

Shuttle (spoločný) transfer je služba, s dvoma alebo viacerými zastávkami na zvolenom mieste určenia. Služba shuttle, ciže kyvadlová doprava je obvykle spoločná s ostatnými cestujúcimi, a to nie len z vašej strany a cena je zvyčajne za jedného cestujúceho. Privátny transfer je služba len pre vás a iba ceny pre súkromné transfery sú za vozidlo a nie za cestujúceho.

Existujú nejaké ďalšie poplatky?

Cena, ktorú vidíte, je cena, ktorú zaplatíte. Nie sú tam žiadne skryté poplatky a naše tarify sú stanovené all inclusive a nie sú ovplyvnené dopravnými zápchami a prípadnými odklonmi.

Musím dať vodičovi prepitné?

Prepitné nie je povinné, ale ak ste so službami spokojní a radi by ste dali vodičovi prepitné, čiastka prepitného by mala byť v súlade s úrovňou služieb. Či už sa rozhodnete prepitné vodičovi dať alebo nie, je úplne na vás.

Vážení klienti,

v duchu prevencie a v súlade s pokynmi Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky proti šíreniu chorôb COVID-19,
pozastavujeme všetky naše služby na obdobie od 13. marca 2020 až do odvolania. Opatrenie je určené na ochranu nášho zdravia
a verejného zdravia všeobecne.

Všetky prijaté rezervácie v tomto období budú zrušené!

Ďakujeme za porozumenie.

Tím AirportService.sk