Často kladené otázky / FAQ
Kde na letisku stretnem vodiča?
Na väčšine letísk bude na Vás vodič čakať v príletovej hale, držiac ceduľu s Vašim menom. Viac informácií o presnom mieste stretnutia budú zaslané e-mailom, pár dní pred vaším príchodom.
Čo v prípade, keď vodiča nemôžem nájsť?
V prípade, ak nemôžete nájsť vodiča, volajte naše pohotovostné číslo, ktoré je Vám k dispozícií 24/7 a budete nasmerovaný na miesto stretnutia. Naše 24/7 pohotovostné číslo Vám bude zaslané e-mailom niekoľko dní pred príchodom, spolu s informáciou o mieste stretnutia.
Čo sa stane, keď je môj let zmeškaný alebo zrušený?
Všetky lety sú monitorované, aby sme mali prehľad o ich prípadnom meškaní a aby sme zaistili, že vodič bude na Vás čakať v správny čas. V prípade, že má Vaše lietadlo meškanie, Vaša rezervácia bude automaticky aktualizovaná na čas príchodu svojho letu. Pokiaľ bude let zrušený zo strany leteckej spoločnosti, bude zrušená aj Vaša rezervácia a pokiaľ nenahlásite čas náhradného alebo ďalšieho letu, budú Vám peniaze vrátené.
Môžem zrušiť alebo vykonať zmeny v rezervácii?
Môžete zrušiť alebo vykonať zmeny v rezervácii, pokým sa vodič nenachádza na mieste stretnutia. Až do 48 hodín pred dátumom vášho príchodu: e-mailom. Počas 48 dní pred dátumom príchodu: iba telefonicky. (Budete musieť zavolať priamo na pohotovostné číslo 24/7 uvedené v potvrdení.) Viac podrobností a storno podmienky nájdete v našich Všeobecných podmienkach.
Ako dlho bude vodič čakať na nás v prípade potreby preclenia, imigračných formalít alebo reklamácie batožiny?
Vodič bude zvyčajne čaká až 60 minút po pristátí lietadla pred vykonaním šetrenia a volania na číslo telefónu, ktoré máte k dispozícii. Po uplynutí tejto doby, a ak nie je cestujúcim nič oznámené, vodič opustí letisko. Ak ste v omeškaní s clami, imigráciou, čakaním na batožinu alebo na stratenú batožinu, zavolajte prosím na pohotovostné číslo uvedené v pokynoch, aby sme zabezpečili, že Vás vodič bude čakať.
Poskytujete detské sedačky?
Detské a dojčenské sedačky sú k dispozícii zadarmo. Pri žiadosti o detskú sedačku, prosím uveďte vek detí.
Je cena za osobu alebo za vozidlo?
V súčasnosti poskytujeme iba súkromné transfery. Uvedené ceny sú za vozidlo a nie za osobu.
Aký je rozdiel medzi shuttle a privátnou prepravou?
Shuttle (spoločný) transfer je služba, s dvoma alebo viacerými zastávkami na zvolenom mieste určenia. Služba shuttle, ciže kyvadlová doprava je obvykle spoločná s ostatnými cestujúcimi, a to nie len z vašej strany a cena je zvyčajne za jedného cestujúceho. Privátny transfer je služba len pre vás a iba ceny pre súkromné transfery sú za vozidlo a nie za cestujúceho.
Existujú nejaké ďalšie poplatky?
Cena, ktorú vidíte, je cena, ktorú zaplatíte. Nie sú tam žiadne skryté poplatky a naše tarify sú stanovené all inclusive a nie sú ovplyvnené dopravnými zápchami a prípadnými odklonmi.
Musím dať vodičovi prepitné?
Prepitné nie je povinné, ale ak ste so službami spokojní a radi by ste dali vodičovi prepitné, čiastka prepitného by mala byť v súlade s úrovňou služieb. Či už sa rozhodnete prepitné vodičovi dať alebo nie, je úplne na vás.